So You Media

Merkevarebygging

#YourBrandDNA

Merkevarebygging handler om å skape unikhet og karaktertrekk for et produkt, tjenester, et firma eller en personlig profil, som kunder og forbrukere opplever som verdt å investere penger eller tid på. Målet med utviklingen av ditt «Brand DNA» er å etablere en sterk og differensiert tilstedeværelse i markedet, som tiltrekker seg og beholder lojale kunder. Vårt Strategiteam ledes av Gjyri Helén Werp, mangeårig toppleder med redaktør- og forretningsansvar med erfaring fra å å bygge nye merkevarer, samt lede og endre etablerte merkevarer.

Emosjonell merkevarebygging

Hensikten med emosjonell merkevarebygging er å kommunisere på menneskelig måte for å skape et «lim» mellom forbrukeren og merkevaren. Å vekke følelser og engasjement, er en kunst og et fag, som våre innholdsprsodusenter og strateger behersker gjennom lang erfaring fra mediebransjen. Kommunikasjonen må være konsekvent gjennom hele kundereisen – både offline og online.

Visuell design & merkevarebygging

Merkevarenes personlighet og karaktertrekk som konsekvens av forretningsstrategien, danner utgangspunkt for merkevarens visuelle identitet på alle plattformer. Vårt eminente Designteam utarbeider designmaler for alle digitale plattformer med tanke på en optimal og sømløs kundereise hvor kommersielle formål integreres i et moderne og tilpasset design for din merkevare.